____23:08:52____

idag har jag varit i göteborg hala dagen och julhandlat tillsammans med familjen. hade i stort sett köpt allting som jag behövde inför jul så dagen gick mest åt till att springa in och ut från monik för många gånger.
jobbade igår och finns nu mera med på listan (!!!!!) blev verkligen glad. det betyder att jag säger i första hand om jag kan jobba eller inte, sedan om jag inte kan jobba så ringer chefen efter andra. peppen verkligen. bokad upp några dagar i januari för att visa att jag så gärna jobbar.
det har redan börjat pratats om planer inför sommaren. jag vet inte hur min sommar egentligen kommer att se ut, men jag hoppas att jag jobbar mesta dels av tiden för att kanske ha råd med att flytta. just nu är det jönköping med högskola som lockar mest av allt och jag hoppas verkligen att jag kommer in. är verkligen nervös, även fast jag ännu inte har sökt någonstans.
helt sjukt att jag tar studenten snart. har inte riktigt fattat det ännu. har hunnit skaffa mig en balklänning i allafall och stundentklänningen har jag hittat och ska införskaffa lite senare.
hoppas verkligen att det kommer att bli bra tillslut.
xx

Kommentarer

and you call yourself?
<

E-mail

URL/Blog:



Trackback
RSS 2.0