____09:25:28____

sitter i vår lektionssal och tappade nyss andan. det åskar så otroligt himla högt.

igår la jag äntligen, verklige ÄNTLIGEN, upp min webbsida. Tyvärr står det "under construction" på typ varje sida. Men jag har lagt upp den i alla fall. Nu måste jag bara vänta på att få min lön så att jag kan lämna in min trasiga kamera och sedan börja fota. Jag måste även skaffa mig ett nytt objektiv, eftersom killen på mediamarkt i min dröm inatt sa att ett 50mm objektiv på min kamera inte är något bra alternativ för mig just nu.
Jag har även en analog kamera som ska lämnas in, har inte en aning om vad det är jag har gjort fel med den -men det kommer tyvärr inte några bilder på filmrullen när jag fotar.

Igår kom en bild som jag förstorade till en kund, den blev inte alls bra och det känns inte helt okej att ge den till henne, dagens i-landsproblem. Johanna ska få titta på bilden i eftermiddag så får vi se hur vi ska lösa detta.

Kanske att man borde stänga av datorn, med tanke på hur det ser ut på utsidan...

ps. kika in här

Kommentarer

and you call yourself?
<

E-mail

URL/Blog:



Trackback
RSS 2.0