____19:59:50____


jag gör exakt vad jag vill.
igår åkte jag jeol ann benjamin och pato till stockholm. på tåget var vi alla trötta om allmänt opepp. väl framme gick inte bussarna alls som vi hade plannerat så vi fick ta tunnelbanan och se till att komma rätt.
vi bytte om och sedan tog vi oss mot fryshuset för att hitta någonstas att äta. oh mama mia blev ett lyckat val. jag åt den godaste pasta/kyckling rätten.
vi ställde oss i kö och började med att hoppa till flux och vid nio var skirllex uppe på scen, det var episkt.
efter spelningen så tog vi taxi till slakthuset för att dra på efterfest. hög musik i en fd. slaktlokal blev platsen där jag träffade och kramade och pratade med skrillex. lyckan var helt obeskrivlig SÅ JÄVLA COOLT!!!!

Kommentarer
Postat av: madeleine

myyyyyys

puss finaste bällan min

2011-11-23 @ 16:20:49
URL: http://madeleinedufva.blogg.se/

and you call yourself?
<

E-mail

URL/Blog:



Trackback
RSS 2.0