____21:51:51____

igår hade jag en väldigt bra kväll. vi firade två av mina gamla klasskamrater och tog igen tiden som har gått. jag måste säga att de är människor som jag gillar. vi åkte till borås och hade en galen kväll. vi sjöng karoke och skrattade. när timmen var slagen tog jag bussen till fristad för att våldgästa min pojkvän.

jag vaknade i morse och var trött och ville helst bara ligga i sängen hela dagen. vid tre åkte jag hem för att ta det lite lugnt. jag hamnade i sängen direkt och har i princip inte kommit upp från den än. nu är väl tanken att jag snart ska sova. och imorgon ska jag tillbaka till fristad. nästa vecka har jag planerat jobb tre gånger och resten av tiden kommer jag att koda webbsidor och bloggar. jag är cool. godnatt.

Kommentarer

and you call yourself?
<

E-mail

URL/Blog:



Trackback
RSS 2.0