____19:36:07____

idag vaknade jag i göteborg. jag vaknade hemma för först gången på allt för lång tid. går så jobbade jag nämnligen och jag hade inte dirket orken till att sitta på buss sent för att komma hem sent osv. jag sover redan på tok för dåligt. antagligen bara för att jag är så hemskt stressad hela tiden.
idag fick vi se nationellproven och ja, jag ska göra en liten kompletering gällande "geometrisk summa" men sedan har jag godkänt i matte C. dum som jag är har jag redan glömt av hur jobbigt det var detta året med matten och har börjat fundera på att även läsa matte D, jag är ju så hemskt sugen eftersom det är bra att ha, jag kanske kommer att behöva det, vem vet liksom. jag ska ha bestämt mig om ca. tre veckor då jag kommer tillbaka till skolan igen.
idag startade höstlovet och två veckor efter har vi praktik. det ska bli så galet skönt att slippa skolan lite. imorgon ska jag till ulricehamn vid halv åtta, jag har nämnligen högskoleprovet att ta tag i.
längtar efter sängen.

Kommentarer
Postat av: alina

SAKNAR DIG MED VILL ÅKA TILL DIG SNARAST!

2011-10-28 @ 20:57:52
URL: http://sviinto.blogg.se/
Postat av: madeleine

LYCKA TILL ÄLSKADE

2011-10-29 @ 01:30:52
URL: http://madeleinedufva.blogg.se/

and you call yourself?
<

E-mail

URL/Blog:



Trackback
RSS 2.0