____09:20:43____

Var tror du att du är/gör om 1 år?
jag har inte en aning. drömmer lite om att flytta till New york och bo där ett tag, det skulle vara mysigt. Men om inte pengarna räcker kommer jag troligen att börja plugga till hösten.
hoppas i alla fall att det blir någonting av mig tillslut.

Vad ångrar du, om något, i livet?
jag kommer inte på någonting speciellt. allting har ju format mig till den jag är idag. det är ju bara så det är.
Hur kommer du gå klädd i vinter?
varmt. kommer att ha min duffer som jag köpte förra året, en tjock halsduk, basker, varma vantar och tjocka strumpbyxor i olika fina färger.

Vilka 3 saker är du beroende av?
1. min pojkvän 2. min familj  3. cigg(jagrökerinte)aretter

Har du någon dold talang?
nej, tyvärr inte. inte någon som jag har hittat än i alla fall.

Vad gjorde du förra helgen? Och vad skall du göra nästa helg?
förra helgen var jag i göteborg, jag jobbade och var på krogen tillsammans med fina vännerna. det var en väldigt bäst kväll. denhär helgen ska jag till värmland tillsammans med min pojkvän, hans bror och min(broderns flickvän). vi ska bo hos jeols pappa och jag ser verkligen fram emot det. i eftermiddag åker vi!!

Vad har du på dig just nu?
en svart tröja, kofta, favorit kjolen, vita sturmpbyxor och skor

Bästa skönhetsknep?
sov, någonting som jag har glömt hur man gör.

Vilka är dina dagens planer?
jag är i skolan nu och efter skolan ska jag till värmland.

Vad äter du helst inte?
ärtsoppa...

Nämn 3  bloggar du besöker dagligen?
1. elin kling 2. vänners#1 3. vänners#2

Har du haft ett förhållande som varat i över ett år?
nej, inte än. men förhållandet jag är i nu har nått över halvårs sträcket och jag hoppas väl att det kommer att fortsätta. forever and ever.. sålänge vi är lyckliga tillsammans.

Bästa staden/landet du besökt
har tyvärr varit i förtok få länder så jag skulle nog säga göteborg bara för att jag älskar hemma. annars så är det nog palma, asmysig och fin stad.

Vilken kändis får du höra att du liknar?
har hört någonting. fast kommer inte på nu.

Tror du på gud?
jag vet inte.

Vad är din största rädsla?
att bli lämnad ensam.

Nämn en sak du aldrig provat på:
är för trött för detta.

Vilka är dina favorit namn?
esmerallda och karl-johan

Hur/Var vill du bo i framtiden?
jag vill bo i en lagom stor lägenhet någonstans där jag känner att jag hör hemma. jag gillar storstäder väldigt mycket.

Kommentarer
Postat av: madeleine

ååååh bälla!

vad glad jag blev att du delade med dig av din blogg hohihi.

men JA, visst är dom snygga!! hoppas joel vill ge dig en hohihi. vad gör du på lovet förresten? saknar att spendera dygn med dig. puss finaste du

2011-10-24 @ 16:52:46
URL: http://madeleinedufva.blogg.se/

and you call yourself?
<

E-mail

URL/Blog:



Trackback
RSS 2.0