____17:12:02____

sådär då blev man ensam igen. jag har ingenting kul att göra och jag orkar inte sätta mig med de tråkiga -typ som körkortsteori. jag vet verkligen inte vad jag ska hitta på, blir väl sims eller någonting liknande. egentligen så orkar jag inte göra någonting heller eftersom jag ty har blivit sjuk osv. vilket suger.
imorgon ska jag till IKEA för att köpa nytt skrivbord, äntligen, och sedan kommer väl kvällen gå ut på att sitta vid mitt nya skrivbord. jag ska möblera om lite på mitt rum, vilket jag tycker är hemskt kul!
på torsdag ska jag ut med pojkvän och kanske fler, på fredag ska jag på hotell med jeol och på lördag så är det troligen krogen som gäller igen. vilken lov. synd att jag aldrig vill eller har tid med att bara ta det lugnt.
idag hade vi möte med en av våra kunder till UF-företaget. jag var jätte nervös eftersom det är jag som har suttit och gjort hennes hemsida och jag var jätterädd att hon inte skulle tycka om den - med det gjorde hon som tur var. vilken lättnad.
säger hejdå nu. kanske åtrekommer senare, kanske inte.

Kommentarer

and you call yourself?
<

E-mail

URL/Blog:



Trackback
RSS 2.0